Egy barátnőm mesélte el, hogy vett egy előrecsomagolt sajtot és még a lejárata előtt penészes volt a sajt. Kicsit tanácstalan volt, hogy mit tehet ilyenkor.
A gyártó honlapján megkerestem az emailcímüket és és előre gondolkodva már a bolt email címét is. Azért tettem, mert tapasztalat, hogy ilyenkor a gyártó és a bolt egymásra fognák a dolgokat. Ezt megelőzve mind a kettőt ugyanabba az emailbe beletettem.
Megírtam, hogy hol vettük, mikor vettük a sajtot és hogy a lejárat előtt penészes hogyan lehet a sajt. Kértem, hogy a káromon túl adjanak magyarázatot a jelenségre.
Kaptam egy emailt a gyártótól, hogy adjam meg a gyártási számát, amit természetesen ennyi nap elteltével már nem tudtam megadni. Válaszként megírták, hogy szeretnének személyesen átadni pár sajtot. Vonakodtam, hogy jó ötlet-e, de rájöttem, hogy bármikor ki tudok állni az ügy mellett, ezért megadtam kérésükre a számom, ahol egyeztetni tudtak velem időpontot. Házhoz hozta a gyártó képviselője. Egy egész szatyor sajttal jelent meg. Ez megfelelő kártalanítás volt és még elnézést is kértek. Azt mondták valószínűleg a tartásból adódóan adódott a probléma a boltban.
Tanulság:
Kártalanítást kell kérni
És jelezni kell a problémát
Kommentek
Kommenteléshez kérlek, jelentkezz be: